And devs adjusted the parameters of some ships based on testing results, again… The changes will be applied to the “Airstrike” and other parameters of Dutch cruisers.
IV DE RUYTER:
- Main battery reload time increased from 8.5 to 9 s.
VI KIJKDUIN:
- Main battery reload time increased from 7 to 8.5 s.
- Changed the “Airstrike” parameters:
- Reload time increased from 60 to 80 s;
- Maximum bomb damage reduced from 5,800 to 5,100;
- Chance of bombs causing fire reduced from 33 to 29%.
VII EENDRACHT:
- Main battery reload time increased from 7 to 8.5 s;
- “Airstrike” reload time increased from 60 to 80 s.
- Bomb penetration increased from 32 to 34mm.
VIII HAARLEM:
- “Airstrike” reload time increased from 80 to 100 s.
- Bomb penetration increased from 32 to 34mm;
IX JOHAN DE WITT:
- Changed the “Airstrike” parameters:
- Reload time increased from 80 to 100 s;
- Maximum bomb damage reduced from 7,400 to 6,100;
- Chance of bombs causing fire reduced from 42 to 35%.
- Bomb penetration reduced from 41 to 36 mm.
X GOUDEN LEEUW:
- Changed the “Airstrike” parameters:
- Reload time increased from 80 to 120 s;
- The number of “Airstrike” charges reduced from 3 to 2;
- Maximum bomb damage reduced from 8,500 to 6,800;
- Chance of bombs causing fire reduced from 48 to 39%.
- Bomb penetration reduced from 46 to 38 mm.
General changes to the “Airstrike” armament on researchable cruisers:
- Increased the size of the drop zone;
- Reduced the time it takes for bombs to fall;
- Increased the number of bombs dropped by each plane;
The “Airstrike” is one of the main features of Dutch cruisers, and the applied changes will make it more comfortable to use: leading and hitting targets will become easier thanks to the reduction of the time it takes for the bombs to hit the target area after ordering an attack. The increase in the size of the drop zone and in the number of bombs per attack also aids in this regard.
However, in order to not make the “Airstrike” too effective, its reload time was increased, and bomb damage and chance to cause fire were reduced. Thus, “Airstrike” planes will deal less damage and conduct attacks less frequently, but the damage dealt will be more stable and consistent.
VIII DE ZEVEN PROVINCIËN:
- Main battery reload time increased from 6 to 7.5 s.
- Changed the “Airstrike” parameters:
- Reload time increased from 60 to 80 s;
- Number of planes in the “Airstrike” squadron reduced from 12 to 6;
- Reduced the number of bombs dropped by each plane;
- The number of “Airstrike” charges increased from 1 to 3;
- Reduced the time it takes for bombs to fall;
- Reduced the size of the drop zone
- Bomb penetration increased from 32 to 34 mm.
The changes will make “Airstrike” more comfortable to use. Now the armament will make dealing damage more consistent, but at the same time the damage from each Airstrike activation will become lower.
Please note that all information in the development blog is preliminary. The final information will be published on our game’s website
source – wows devs blog
E gli sviluppatori hanno modificato i parametri di alcune navi in base ai risultati dei test, ancora una volta… Le modifiche verranno applicate all'”attacco aereo” e ad altri parametri degli incrociatori olandesi.
IV DE RUYTER:
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato da 8,5 a 9 s.
VI KIJKDUIN:
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato da 7 a 8,5 s.
- Modificati i parametri “Airstrike”:
- Tempo di ricarica aumentato da 60 a 80 s;
- Danno massimo della bomba ridotto da 5.800 a 5.100;
- Possibilità di bombe che provocano incendi ridotta dal 33 al 29%.
VII EENDRACHT:
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato da 7 a 8,5 s;
- Tempo di ricarica “Attacco aereo” aumentato da 60 a 80 s.
- La penetrazione della bomba è aumentata da 32 a 34 mm.
VIII HAARLEM:
- Tempo di ricarica di “Attacco aereo” aumentato da 80 a 100 s.
- La penetrazione della bomba è aumentata da 32 a 34 mm;
IX JOHAN DE WITT:
- Modificati i parametri “Airstrike”:
- Tempo di ricarica aumentato da 80 a 100 s;
- Danno massimo della bomba ridotto da 7.400 a 6.100;
- Possibilità di bombe che provocano incendio ridotta dal 42 al 35%.
- La penetrazione della bomba è stata ridotta da 41 a 36 mm.
X GOUDEN LEEUW:
- Modificati i parametri “Airstrike”:
- Tempo di ricarica aumentato da 80 a 120 s;
- Il numero di cariche “Airstrike” è stato ridotto da 3 a 2;
- Danno massimo della bomba ridotto da 8.500 a 6.800;
- Possibilità di bombe che provocano incendio ridotta dal 48 al 39%.
- La penetrazione della bomba è stata ridotta da 46 a 38 mm. < / li>
Modifiche generali all’armamento “Airstrike” sugli incrociatori ricercabili:
- Aumentata la dimensione della zona di lancio;
- Ridotto il tempo di caduta delle bombe;
- Aumentato il numero di bombe sganciate da ogni aereo; & nbsp;
L'”attacco aereo” è una delle caratteristiche principali degli incrociatori olandesi, e le modifiche applicate lo renderanno più comodo da usare: guidare e colpire i bersagli diventerà più facile grazie alla riduzione del tempo impiegato dalle bombe per colpire l’area bersaglio dopo aver ordinato un attacco. Anche l’aumento delle dimensioni della zona di lancio e del numero di bombe per attacco aiuta in questo senso.
Tuttavia, per non rendere l'”attacco aereo” troppo efficace, il suo tempo di ricarica è stato aumentato e il danno delle bombe e la possibilità di provocare incendi sono stati ridotti. Pertanto, gli aerei “Airstrike” infliggeranno meno danni e condurranno attacchi meno frequentemente, ma il danno inflitto sarà più stabile e coerente.
VIII DE ZEVEN PROVINCIËN:
- Tempo di ricarica della batteria principale aumentato da 6 a 7,5 s.
- Modificati i parametri “Airstrike”:
- Tempo di ricarica aumentato da 60 a 80 s;
- Numero di aerei della squadriglia “Airstrike” ridotto da 12 a 6;
- Ridotto il numero di bombe sganciate da ogni aereo;
- Il numero di cariche “Attacco aereo” è aumentato da 1 a 3;
- Ridotto il tempo di caduta delle bombe;
- Ridotta la dimensione del & nbsp; zona di lancio
- La penetrazione della bomba è aumentata da 32 a 34 mm.
Le modifiche renderanno “Airstrike” più comodo da usare. Ora l’armamento renderà il danno inflitto più consistente, ma allo stesso tempo il danno da ogni attivazione di Airstrike diminuirà.
Tieni presente che tutte le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari. Le informazioni finali saranno pubblicate sul sito web del nostro gioco