Graf Zeppelin bombers got several improvements:
- Armor penetration increased by 11 mm.
- Attack time increased from 6 to 8 s.
- Bomb falling speed increased by 13%.
- Inner and outer ellipses slightly reduced in size.
Due to the behavior of the aircraft at the beginning of the attack, the use of Graf Zeppelin dive bombers is noticeably different from the dive bombers of other aircraft carriers. These changes will make the use of Graf Zeppelin squadrons more comfortable.
Hakuryu’s alternative J5N Tenrai Type 91 mod. 8 torpedo bombers also got some improvements:
- Attack preparation time reduced from 5 to 2.5 s.
- Aiming speed during preparation increased.
- Attack time lowered from 10 to 8 seconds.
- Torpedo arming range reduced from 1182 m to 698 m.
- The smallest possible spread of torpedoes slightly reduced.
- Time between attacks decreased from 4 to 2 s.
- The Repair consumable regenerates half the HP that it does on the standard torpedo bombers.
- Damage reduction during attacks removed.
- Unlike other squadrons, J5N Tenrai Type 91 mod. 8 are vulnerable to AA fire at all stages of the attack, but the squadron returns under the player’s control immediately after the drop.
Hakuryu offers two concepts of torpedo bombers: the main ones imply standard use, and the alternative ones encourage attacking from a distance. The changes will increase the effectiveness of the second option. Hakuryu J5N Tenrai Type 91 mod. 8 will be most effective as a ranged weapon which requires more skill. If used correctly, they will reward the player with great damage due to each flight’s 4 torpedoes. Consider their vulnerability: when entering the middle AA zone, the entire squadron is likely to be lost.
Changes to Hakuryu can be tested on the Public test for 0.8.4.
Please note that the information in the Development Blog is preliminary.
source – reddit
I bombardieri di Graf Zeppelin ottennero diversi miglioramenti:
- La penetrazione della corazza è aumentata di 11 mm.
- Il tempo di attacco è aumentato da 6 a 8 s.
- La velocità di caduta della bomba è aumentata del 13%.
- Le ellissi interne ed esterne sono leggermente ridotte.
A causa del comportamento del velivolo all’inizio dell’attacco, l’uso dei bombardieri da pichiata della Graf Zeppelin è notevolmente diverso dai bombardieri in picchiata di altre portaerei. Questi cambiamenti renderanno più comodo l’uso degli squadroni di Graf Zeppelin.
L’alternativa di Hakuryu J5N Tenrai Type 91 mod. 8 aerosiluranti hanno anche ottenuto alcuni miglioramenti:
- Tempo di preparazione d’attacco ridotto da 5 a 2,5 s.
- Aumento della velocità durante la preparazione.
- Tempo di attacco ridotto da 10 a 8 secondi.
- Campo di armamento del siluro ridotto da 1182 ma 698 m.
- La più piccola dispersione possibile di siluri leggermente ridotta.
- Il tempo tra gli attacchi è diminuito da 4 a 2 s.
- Il materiale di consumo per la riparazione rigenera la metà degli HP che fa sugli aerosiluranti standard.
- Riduzione del danno durante gli attacchi rimossi.
- A differenza di altri squadroni, J5N Tenrai Type 91 mod. 8 sono vulnerabili al fuoco AA in tutte le fasi dell’attacco, ma lo squadrone ritorna sotto il controllo del giocatore immediatamente dopo lo sgancio.
Hakuryu offre due concetti di aerosiluranti: i principali implicano l’uso standard e quelli alternativi incoraggiano l’attacco a distanza. Le modifiche aumenteranno l’efficacia della seconda opzione. Hakuryu J5N Tenrai Type 91 mod. 8 sarà più efficace come arma a distanza che richiede più abilità. Se usati correttamente, ricompenseranno il giocatore con un grande danno a causa dei 4 siluri di ogni volo. Considerare la loro vulnerabilità: quando si entra nella zona centrale dell’AA, è probabile che l’intero squadrone venga perso.
Le modifiche a Hakuryu possono essere testate sul Public test per 0.8.4.
Si prega di notare che le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari.