A little while ago in our dev blog we’ve announced adding two new resources: “molybdenum” and “copper”. A lot of players in the comments were concerned about us being too involved with the game’s economics but not the gameplay. According to these players opinions there is a chance that in the future the game could have too many resources and it would be impossible to sort them out. We would like to clear the air and tell you why it’s necessary to have these two new resources.
Technically and according to implementation, molybdenum and copper are resources, but the fact is that it’s more like a player’s skill representation. It’s possible to get them for winning in Typhoon league (molybdenum) and for reaching 1st rank (copper). Players who constantly get to the 1st rank and battle in Typhoon league will now be able to show their skill by highlighting Flint, Black or Stalingrad with unique camouflage which you can buy for copper and molybdenum.
These resources are impossible to convert in any other one. For every passed ranked season, where players reach 1st rank or for clan season, where players have 30 victories in Typhoon league, 1 copper or 1 molybdenum will be given respectively.
Players who have already got camouflages Mustang for Flint and Crocodile for Black, will receive 6 units of copper less.
Un po ‘di tempo fa, nel nostro blog dedicato, abbiamo annunciato l’aggiunta di due nuove risorse: “molibdeno” e “rame”. Un sacco di giocatori nei commenti erano preoccupati per il fatto che eravamo troppo coinvolti nell’economia del gioco, ma non nel gameplay. Secondo queste opinioni dei giocatori c’è la possibilità che in futuro il gioco possa avere troppe risorse e sarebbe impossibile risolverle. Vorremmo chiarire l’aria e dirti perché è necessario avere queste due nuove risorse.
Tecnicamente e secondo l’implementazione, il molibdeno e il rame sono risorse, ma il fatto è che è più simile alla rappresentazione delle abilità di un giocatore. È possibile ottenerli vincendo nella lega Typhoon (molibdeno) e per raggiungere il 1 ° grado (rame). I giocatori che arrivano costantemente al 1 ° grado e combattono nella lega Typhoon saranno ora in grado di mostrare le proprie abilità mettendo in evidenza Flint, Black o Stalingrad con un esclusivo mimetismo che puoi acquistare per rame e molibdeno.
Queste risorse sono impossibili da convertire in qualsiasi altra. Per ogni stagione classificata passata, in cui i giocatori raggiungono il 1 ° grado o per la stagione dei clan, in cui i giocatori hanno 30 vittorie nel campionato Typhoon, verranno assegnati rispettivamente 1 rame o 1 molibdeno.
I giocatori che hanno già ottenuto la mimetizzazione di Mustang per Flint e Crocodile per Black, riceveranno 6 unità di rame in meno.