World of Tanks news 09 02 2015 pt3
Source – http://ftr.wot-news.com/2015/02/09/9-2-2015/
– France will not have a full second branch of mediums, there aren’t enough vehicles
– Havok will not influence gameplay, it’s just a visual thing
– new sounds will be implemented, as well as a new sound engine
– the option of giving artillery class more XP and credits (specifically, as much as the vehicle would get if it did damage based on its own scouting and not someone elses under all circumstances) will be discussed
– this year will bring new features and content
– some spotting system changes will come this year
– Storm states that credits/XP income stealth nerf conspiracy theories are incorrect – including various events, tanks are now making much more than they were 2-3 years ago
– some tier 10 high-pen guns will have their penetration nerfed, soon
– Maus has the biggest percentage of bounced shells on its tier amongst the heavies
– in the future, you will hear when your shell for example hits enemy gun for 0 damage, there will be special voiceover for such cases to make players understand better what’s going on
– Storm doesn’t play IM’s – “I’m too lazy to do that”
– WG is constantly working on optimization
– the punishment (fine) for damaging allies by your arty splash will not be removed, there would be trolls doing it intentionally
– developers will experiment with fog of war in randoms
– no tank was ever released into the game with the same parameters it had in first supertest round, not even once
– the reason to switch VK4502B for Mauschen is the fact that it was too unhistorical
– Storm agrees that one of the issues WG has is the fact that everything takes too long, but “this is not for public discussion”
– increasing the map size by 1,5 to 2 times would lead to “suffering of slow and armored vehicles”
- – La Francia non avrà un secondo ramo medi, non ci sono abbastanza veicoli
- – Havok non influenzerà il gioco, si tratta solo di una cosa visiva
- – nuovi suoni saranno attuati, nonché un nuovo motore per il sonoro
- – la possibilità di all’artiglieria più XP e crediti (in particolare, se il veicolo ha provocato danno in base al proprio scout e non grazie a qualcun’altro) verranno discussi.
- – quest’anno porterà nuove caratteristiche e contenuti
- -alcune modifiche al sistema di avvistamento verranno quest’anno
- – Storm afferma che teorie del complotto su nerf nascosti di crediti/XP sono errati, compresi vari eventi, i carri sono ormai molto più di ciò che erano 2 – 3 anni fa
- – alcuni cannoni tier 10 ad altra penetrazione verranno depotenziati presto
- – il Maus ha la più grande percentuale di rimbalzi di proiettili per il suo livello tra i carri pesanti
- – in futuro, si sentirà quando il proprio proiettile colpirà il cannone nemico per 0 danni, ci sarà una particolare voce fuori campo per tali casi affinché si comprenda meglio cosa stia succedendo
- – Storm non è in grado di partecipare alle MI – “sono troppo pigro per farlo”
- – WG è costantemente al lavoro sull’ottimizzazione
- – la punizione (fine) per chi danneggia gli alleati con lo splash dell’arty non sarà rimossa, ci sarebbero troll, che lo farebbero volutamente
- gli sviluppatori potranno sperimentare con la nebbia di guerra in randoms
- – non è stata mai Rilasciato nel gioco nessun carro con gli stessi parametri che aveva nel primo supertest, nemmeno una volta
- il motivo per cui si passa dal VK4502B al Mauschen è che il primo è troppo antistorico
- – Storm concorda sul fatto che uno dei problemi della WG è il fatto che tutto prende troppo tempo, ma “questo non è per la pubblica discussione”
- – aumentare la dimensione della mappa da 1,5 a 2 volte porterebbe alla “sofferenza dei veicoli lenti“