World of Tanks test server 9.5 patch notes pt2
Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/12/04/9-5-common-test-patchnotes/
– a player will now recieve 10 percent extra XP for scouting damage for each level of difference between his tank and the target (but no more than 30 percent) (SS: as in, if a tier 8 LT lights up a tier 10 and recieves spotting damage, he’ll get 20 percent extra XP)
– added following functions to the minimap: viewrange vector, gun traverse sector (only for arty), tank names and displaying the last place where a tank was spotted
– changed the interface of repeatedly recieving a mastery badge
– added interface fixes in the “special battles” window
– fixed the visual camouflage in improved graphics (new render)
– fixed some UI and game issues in the Stronghold mode
– reworked the shell hitting a tank effects
– increased the volume of the gun finished loading sound
– the Racer 2014 medal was moved to the “special” category
– fixed the counter of the amount of hits in post-battle statistics (specifically, external module hits)
– the AFK punishment warning will now display only after 3 AFK battles in a row (instead of the current punishment), punishment will come roughly after 4th AFK battle
– fixed some freezes and crashes of the client
– changed the condition text description for several medals
– fixed the issue of not being able to get the “elite” status on some tanks regardless of the fact you unlocked all the modules
– fixed some camera issues and track display in the post-mortem mode, when watching an allied tank
– fixed the appearance of several circles on water surface when hitting the water under certain angle
– fixed the bug where if you threw out the crew from your tank while your barracks were full and then tried to return it back, it did not work
– added some battle loading screen tips
– fixed the “jumping” of tank icons on minimap
– fixed the lags caused by display of some special effects
– fixed the “flickering” of leaves and bushes in sniper mode
– fixed the bug where the tank “sinks” into the floor of the hangar
– fixed some small UI bugs and texts
- – Un giocatore ora avrà il 10 % extra di XP per danni da avvistamento per ogni livello di differenza tra il suo carro e quello di destinazione (ma non più del 30 per cento).
- – aggiunte funzioni per la minimappa: raggio visivo, settore brandeggio cannone (solo per arty), nomi e visualizzazione l’ultimo luogo in cui un carro è stata individuato
- – cambiata l’interfaccia per aver ricevuto più volte la medaglia “Fenomeno”.
- – aggiunte correzioni nell’interfaccia per la finestra “Battaglie speciali”
- – corretta le camo nel motore di rendering avanzato.
- – risolti alcuni problemi di gioco e DELL’INTERFACCIA UTENTE nella modalità Fortezze.
- – Rielaborati gli effetti di un proiettile che colpisce un carro
- – aumentato il volume nella parte finale di ricarica del cannone.
- – la medaglia pilota 2014 è stata spostata nella categoria “speciale”
- – corretto il contatore della quantità di colpi nelle statistiche post-battaglia (in particolare, colpi modulo esterno)
- – l’avviso pena per AFK verrà visualizzato solo dopo 3 AFK di fila in battaglia (invece delle attuali sanzioni), la punizione sarà all’incirca dopo il quarto AFK di fila.
- – corretti alcuni blocchi e crash del client
- – cambiata la descrizione delle condizioni di numerose medaglie
- – risolto il problema di non essere in grado di ottenere la “elite” su alcuni carri indipendentemente dal fatto che si sbloccano tutti i moduli
- – corretti alcuni problemi relativi alla visualizzazione delle tracce dei cingoli in modalità post-mortem, durante la visione di un carro alleato
- – corretta la comparsa di diversi cerchi sulla superficie dell’acqua quando si colpisce l’acqua in un certo angolo
- – fissato il bug per cui se si è buttato via l’equipaggio del carro mentre le caserme erano piene e quindi si è cercato di tornare indietro, non ha funzionato
- – aggiunti nuovi suggerimenti durante il caricamento battaglia
- – risolto il “salto” delle icone dei carri sulla minimappa
- – corretti la lag causata dalla visualizzazione di alcuni effetti speciali
- – corretto lo “sfarfallio” di foglie e arbusti in modalità cecchino
- – risolto il bug per cui il carro “affonda” nel pavimento dell’hangar
- – risolti alcuni piccoli bug e testi in INTERFACCIA UTENTE