WoT ask to Storm 06 12 2014
Fonte – http://ftr.wot-news.com/2014/12/06/storm-qa-2/
OOOk, the individual missions will change, but only by name and… Sorry guys, you have to play in platoon and arty too.
– individual missions (I translated the name from Russian IBZ – individualnye boyevye zadachi) were official renamed to “personal missions”
– Q: “personal missions are there not for your fun, but to make you play it a longer!” A: “Yes, we’ll make you by force! By pointing submachine guns at you!”
– Storm explains the presence of platoon requirements in personal missions: “The name is personal missions, not individual. There are generally only a few missions with platoon requirement. Platoons = socializing. A player who is socializing plays significantly longer.”
– it’s apparently not possible to move the names of tanks on the improved minimap to the left from the icon, as it cause graphic glitches
– viewrange circle was not implemented because it exists as a mod anyway and who really wants it can use a mod
– FV4005 characteristics are not final
– there is a serious (and common) bug on test server, where – after you quit the battle – you see that battle’s minimap in the hangar (SS: and you can watch how the battle is going in the hangar, actually I think it would be a neat feature)
– Storm thinks that the platoon requirement for missions is final
– Storm confirms that the Mittengard map is lowtier only (SS: why the hell does it have an encounter mode then) and that Gost Town will not appear in random battles
– Storm states that you don’t have to play artillery to complete the personal missions
– Storm commenting about players raging that they have to platoon for the personal missions: “Yea, it’s the righteous anger because in order to get the reward, you will actually have to make some effort. Everyone just wants free stuff.”
– Q: “Forced socialization sucks!” A: “Tell that to the Blizzard guys.”
– Q: “Why can’t you make the missions pop in automatically, like achievements?” A: “We don’t want to have players ‘getting the missions’ just so. In order to get the tank and other rewards, you will have to make a certain effort. If you are too lazy to make the effort, you can continue playing like you did without paying heed to the missions.”
– Storm states that WG doesn’t want to implement lighter and lighter tanks without armor. It’s just that “choosing future branches is a complicated question.”
– Storm confirms that the missions are not balanced yet
- – le Singole missioni saranno ufficialmente rinominate “missioni personali”
- – D: ” le missioni personali non ci sono per il vostro divertimento, ma per farvi giocare più a lungo!” R: “Sì, vi costringiamo a forza! Puntandovi il mitragliatore!”
- – Storm spiega la presenza dei plotoni come requisiti in missioni personali: “Il nome è missioni personali, non dei singoli. Vi sono in genere solo alcune missioni di plotone. Plotoni = la socializzazione. UN giocatore che è in compagnia gioca più a lungo (comunisti! 😀 ndt).”
- – è apparentemente non possibile spostare i nomi dei carri sulla minimappa migliorata a sinistra dell’icona, in quanto causa problemi grafici.
- – il cerchio di raggio visivo non è stato realizzato poiché esiste una mod comunque e chi vuole può utilizzare quella mod
- – FV4005 ha caratteristiche non definitive
- – vi è un grave (e comune) bug sul server di test, dove – dopo aver chiuso la battaglia – è possibile vedere come battaglia minimappa nell’hangar
- – Storm pensa che il plotone richiesto per le missioni è cosa definitiva
- – Storm conferma che la mappa Mittengard è solo lowtier e che Gost Town non viene selezionata in battaglie casuali.
- – Storm afferma che non è necessario giocare l’ artiglieria per completare le missioni personali
- – Storm commenta la rabbia dei giocatori impetuosi che devono fare plotone per le missioni personali: “Sì, è una rabbia giusta perché per ottenere il premio si è costretti a fare uno sforzo. Tutti vogliono cose gratuite.”
- – D: “la forzata socializzazione è orribile!” R: “Ditelo a quelli della Blizzard.”
- – D: “Perché non rendete le missioni con pop automatico, come le conquiste (achievements)?” A: “non vogliamo giocatori che ottengono missioni. Al fine di ottenere un carro e altri premi, si dovrà fare un certo sforzo. Se siete troppo pigri per fare lo sforzo, si può continuare a giocare come avete fatto senza prendere in considerazione le missioni.”
- – Storm afferma che WG non vuole più implementare carri senza corazza . È solo che “la futura scelta dei rami è una questione complicata.”
- – Storm conferma che le missioni non sono ancora equilibrate.