WoT Storm Q&A 17 02 2015
Source – http://ftr.wot-news.com/2015/02/17/storms-microdigest-qa/ and http://world-of-kwg.livejournal.com/311488.html
– developers are hard at work on the new motion physics, test will come soon. There will be two test versions: one will be more realistic with intertia and one will be more arcade-like, with some overrides (fixes) for better maneuverability
– developers are also working a lot on individual missions: descriptions are being fixed, many conditions will change, there will also be interface changes. Some of it will be implemented via a micropatch, some things will appear in upcoming patches
– analysis of the 9.6 accuracy changes shows that the amount of hits and amount of damage done after the change dropped by 0,5 to 2 percent. The amount of loss is depends directly on the vehicle accuracy and shooting distance. The biggest nerf happened to artillery.
– several HD models were removed from 9.7 content: AMX-50/100, IS-3 and Pershing. These vehicles had their collision models changed somewhat and since they are actively used in cybersports and there will be WGL grand final around the time of 9.7, these vehicles will be delayed to only after 9.7
– circular render range will come relatively soon. In 9.7, new BugWorld version will come and then Wargaming will deal with system matters, such as viewrange
- – Gli sviluppatori sono al lavoro sulla nuova fisica di movimento, una prova arriverà presto. Ci saranno due versioni di prova: uno sarà più realistica con inerzia e uno sarà più arcade-like, con alcune sostituzioni (fix) per una migliore manovrabilità
- – Gli sviluppatori stanno lavorando molto sulle singole missioni: le descrizioni sono in correzione, molte condizioni cambieranno, ci saranno anche cambiamenti di interfaccia. Alcuni di essi saranno attuati tramite una Micropatch, alcune cose appariranno nelle prossime patch
- – l’Analisi dei cambiamenti alla precisione nella 9.6 dimostra che la quantità di colpi e la quantità di danno fatto dopo nerf è sceso da 0,5 a 2%. La quantità di perdita dipende direttamente dalla precisione del veicolo e dalla distanza. Il maggiore de-potenziamento è stato patito dall’artiglieria.
- – Diversi modelli HD sono stati rimossi dai contenuti della 9,7: AMX-50/100, IS-3 e Pershing. Questi veicoli avevano i loro modelli di collisione cambiati un po’ e in quanto sono utilizzati attivamente nei CyberSports e ci sarà grande finale WGL intorno al periodo dell’introduzione della 9,7, questi veicoli saranno introdotti solo dopo la 9.7
- – Il rendering circolare verrà presto introdotto. Nella 9.7, una nuova versione BugWorld verrà introdotta e poi Wargaming si occuperà di questioni di sistema, come il raggio visivo.